tisdag 5 februari 2008

Death Note vol. 3 - Tsugumi Obha (2008)

I mean why bother, why taking Ryuuku as a pet he is not even cute

I tredje delen av Death Note har L mer eller mindre ringat in vem som skulle kunna vara den fruktade Kira när något märkligt händer. Till en tv-station inkommer det fyra band där någon påstår sig vara Kira, han dödar som Kira men frågan är om det verkligen är Kira och om inte finns det då två Kira?
Manga är faktiskt riktigt roligt det värsta är väl hur mycket man faktiskt skulle kunna bli sittande och bara läsa, och bäst av allt är kanske att jag har sett de finns att låna på ett bibliotek när mig så nästa vecka ska jag gå dit och låna så många jag bara kan. Dessutom har jag lovat mig själv att hitta någon ny rolig serie, någon som har något förslag?

Death Note vol. 1 (2008 ), Death Note Vol 2 (2008), Death Note Vol. 3 (2008), Death Note Vol. 4 (utkommer 4 April 2008)

Death Note Vol. 5 (utkommer 6 Juni 2008), , Death Note Vol. 6 (utkommer 1 Augusti 2008), Death Note Vol. 7 (2006), Death Note Vol. 8 (2006, Ännu inget svensk utgivningsdatum)

Death Note Vol. 9 (2007), Death Note Vol. 10 (2007, Ännu inget svensk utgivningsdatum), Death Note Vol. 11 (2007, Ännu inget svensk utgivningsdatum), Death Note Vol. 12 (2007, Ännu inget svensk utgivningsdatum)

Death Note Vol. 13; How to read Death Note (Utkommer på engelska 7 Juli 2008, Ännu inget svensk utgivningsdatum)

Inga kommentarer: