torsdag 1 november 2007

Otrogen på öppen gata - Belinda Olsson

Återigen får vi möta den lite märkliga Agata Hansson och denna gången har hon äntligen blivit mamma och hennes son Klumpen tar upp extremt mycket tid och energi. Aldrig har så lite blivit gjort under så lång tid. Men mitt uppe i blöjbyten, och välling kan Agata inte låta bli att hoppa in lite på jobbet till hennes man Theos stora förfäran. Nästan så hon glömt av hur roligt det är att prata med vuxna människor och är inte den nya vikarien farligt snygg och charmig?

Jag blev så glatt förvånad, tänkte att om den var lika illa som den första delen Gravidchock så hade jag inte orkat mig igenom. Men den här är faktiskt riktigt rolig, och det är en lisa för själen att Agata är helt utmattad vissa dagar, innan var hon som en Annika Bentzon på speed och jag känner inte att jag orkar med det. Den är helt den perfekt, man kan sitta hemma i fulaste myskläderna, äta tröstgodis och känna sig oglamrös in a good way!

Gravidchock!

Inga kommentarer: