tisdag 2 oktober 2007

Gossip Girl 2; Ni vet att ni älskar mig - Cecily von Ziegesar

I den andra boken om de riktigt rika flickorna får Blair sig en riktig kalldusch när hennes mamma har beslutat att hon ska gifta sig på samma dag som Blair fyller år. En dag som ska bli riktigt speciellt om blair själv får bestämma det är då hon verkligen ska stadga sitt förhållande med Nate för första gången. Nate själv verkar dock ha tankarna på annat håll och den vackra Serena har helt andra saker att tänka på.

Jag kan inte låta bli att tycka om den, så där lagom lättläst när man egentligen inte har tid att läsa riktiga böcker. Och ibland kanske det där ytliga är tillräckligt, så härligt att det bara kan ta någon timme att läsa ut, det här kan ju ändå bli mitt alibi för att jag faktiskt läser en riktigt tjock bok just nu!

1. Gossip girl, 2. Ni vet att ni älskar mig 3. Allt och lite till


4. För det är jag värd 5. Det som passar mig 6. Leva livet här och nu

7. Ingen gör det bättre 8. Fiender i vått och torrt 9. Bara i din fantasi (Utkommer 15 november 07)

10. Would I lie to you? 11. Don't you forget about me 12. It hade to be you (Prequel)

Inga kommentarer: